Jak powstaje zabudowa auta dostawczego

×

Komunikat o błędzie

  • Notice: Undefined offset: 4 w tb_megamenu_insert_tb_item() (linia 343 z /home/kamac/domains/knautech-zabudowy.pl/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Undefined offset: 4 w tb_megamenu_insert_tb_item() (linia 343 z /home/kamac/domains/knautech-zabudowy.pl/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Undefined offset: 4 w tb_megamenu_insert_tb_item() (linia 343 z /home/kamac/domains/knautech-zabudowy.pl/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).
  • Notice: Undefined offset: 4 w tb_megamenu_insert_tb_item() (linia 343 z /home/kamac/domains/knautech-zabudowy.pl/public_html/sites/all/modules/tb_megamenu/tb_megamenu.functions.inc).

W jaki sposób powstają zabudowy samochodów dostawczych i busów:

 

 Posiadamy podłogi w 1 elemencie lub też łączymy płyty ze sobą na listwach auluminiowych tworząc tym samym idealne połączenie ze sobą dwóch płyt  co swiadczy o tym ze nawet palety o wadze 2000 tys kg przesuwa się bez problemowo.

 

 

Nasza konkurencja  łączy płyty podłogowe ze  sobą na  zakładke skręcając je ze sobą bądz też przykładają płytę do płyty co sprawia  trudność  przy przesuwaniu cięzkich palet !!!

 

 

  1. PODŁOGA: bardzo ważnym elementem w samochodzie dostawczym  jest podłoga, wykonana z najmocniejszej, sklejki, której grubość wynosi 12 mm. Jest to sklejka  pokryta antypoślizgową i wodoodporną powierzchnią. Stworzenie jednolitej powierzchni płyt, możliwe jest za pomocą połączenie ich ze sobą na listwy aluminiowe . Dodatkowo do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają podwójną funkcję zarówno licują uchwyty do mocowania ładunku równo z podłogą, jak i trzymają powierzchnię podłogową w jednym miejscu. Cała konstrukcja jest także klejona silikonem.
  2. LISTWY PROGOWE: wykonane z aluminium i dodawane do płyty podłogowej w miejscu, w którym znajdują się drzwi boczne oraz tylne. Licują się one z powierzchnią płyt. Uniemożliwia to rozwarstwienie się się płyt, a dodatkowo zabezpiecza podłogę przed uszkodzeniami w trakcie wkładania na nią np. Euro palet.
  3. BOKI: powstałe na bazie sklejki 6,5 mm, poprowadzone od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do poziomych słupków konstrukcji samochodów, za pomocą blachowkrętów. Nie działa to negatywnie na blachę i nie powoduje utraty gwarancji, ponieważ wkręcane śruby nie wychodzą na wylot pojazdu, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą. Dodatkowo na poziomym łączeniu płyt bocznych montowana jest także aluminiowa listwa maskująca.
  4. NADKOLA: zasłaniają cienką blachę, często ulegającą uszkodzeniom i zabezpieczają jej powierzchnię. Ich konstrukcja posiada kształt prostokąta, wykończone są listwami aluminiowymi. Istnieje również możliwość realizacji modelu nadkoli z filcu przemysłowego.